Profi mobilapp a sikeres üzlethez!

Személyre szabott megoldások Androidra és iOS-re.

Dolgozzunk együtt, mert

Évtizedes tapasztalunk van

Szakértőink 2015 óta foglalkoznak mobilapplikációk fejlesztésével.

Az elmúlt közel 10 évben felgyülemlett szaktudás biztosítja, hogy az ötlethez a megfelelő technológia hátteret és eszköz választjuk. 

Full stack fejlesztést kínálunk

Ez azt jelenti, hogy nem csak mobilapp-fejlesztést, hanem az ezekhez szükséges backend munkálatokat is elvégezzük.

Kiemelt hangsúlyt fordítunk a design-ra

Egy applikációt a megjelenése ad el - mi pedig garantáljuk, hogy saját mobilappodat a legmodernebb, látványos, korszerű megjelenéssel készítjük el neked. Hozd magaddal a saját vizuális elképzeléseidet, vagy hagyd, hogy mi megtervezzük neked!

Összekötünk és integrálunk

Az alapfunkciók mellett lehetőség van mobilapplikációt külsős rendszerekkel összehangolni. A teljesség igénye nélkül: pénzügyi szolgáltatók, futárszolgálatok, árumegosztók, hírlevélküldés, meglévő vállalatirányítási szoftver.

Jöhet bármi, ami Android!

Nem csak telefonokra fejlesztünk. TV-boxokra, különböző funkciójú PDA-kra, okosórákra, háztartási- és egyéb eszközökre éppúgy készítünk szoftvert.

Érthetően kommunikálunk

A tervezési és fejlesztési folyamat az ügyfelünkkel szorosan együttműködve történik. Nincs mellébeszélés, őszinték vagyunk, és érthetően kommunikáljuk a technológia részleteket.

Motiváltak és felelősek vagyunk

Nem érjük be a félmegoldásokkal, minden projekthez a legjobb tudásunk szerint állunk. Az ügyfelek elégedettsége az egyik mozgatórugónk.

Nem engedjük el a kezed!

A kapcsolat nem szűnik meg a projekt átadása után. Élesben tesztelünk, support-ot nyújtunk, és továbbfejlesztünk. Nyitottak nyitottak vagyunk a további közös munkára.

Kikek ajánljuk szolgáltatásunkat?

Milyen lehetőségeket rejt egy saját, céges mobilapplikáció?

Ön elgondolkodott már azon, hogy…

... mit üzenne vásárlóinak a telefonjukon keresztül?

Avagy milyen előnyökkel jár egy vásárlókkal kommunikáló mobilapplikáció?

 A B2C (magánszemélyek által használt) applikációkat alapvetően két csoportba soroljuk.

Az első a markeitng-célú appok. Minden cég számára kulcsfontosságú, hogy elérje és megszólítsa vásárlóit. Egy információkkal túlterhelt világban nem csak termékek és szolgáltatások minőségére kell összpontosítanunk, hanem arra is, hogy hatékonyan kommunikáljunk és kapcsolatot építünk ki és tartsunk a saját piacunkkal. Ennek a modern marketingtevékenységnek egy innovatív eszköze a vásárlókkal kommunikáló céges mobilapplikáció. Egy ilyen app először is, növeli az ügyfélélményt és a hűségét, mivel az alkalmazások egyszerű és gyors hozzáférést biztosítanak a termékekhez vagy szolgáltatásokhoz. Promóciókkal képes fokozni vásárlóink aktivitását. Továbbá az alkalmazás által generált adatok és felhasználói visszajelzések segíthetik a céget abban, hogy folyamatosan fejlessze termékeit és szolgáltatásait, így versenyelőnyhöz jut és közelebb kerül saját piacához.

A második csoportba tartoznak a funkcionális appok, amik közvetlenül szolgálják a felhasználók igényeit. Ezek az applikációk olyan szolgáltatások, amik valós feladatra nyújtanak megoldást, jó eséllyel szerves részévé válnak a felhasználók hétköznapoknak. Egy bizonyos területen a mindennapi élet részét képezik, konkrét funkcionalitással hasznosak és relevánsak a felhasználók számára.

Csaptunk személyre szabott megoldásokkal igazodik ügyfeleihez, megkeresve a feladathoz illő legoptimálisabb technológiát. Nincs két egyforma cég, nincs két egyforma projekt. Applikációinkat egy dolog mégis összeköti: a motiváció. 

És azon esetleg elgondolkodott, hogy…

...ön hogyan tenné hatékonyabbá cége működését egy mobilappal?

Avagy milyen előnyökkel jár egy belső felhasználású mobilapplikáció?

Minden vállalkozás eltérően működik, különféle technológiát alkalmaz és egyedi problémákkal szemebsül a napi működése folyamán.  Közös keresztmetszet azonban minden vállalkozás életében – működési területtől függetlenül -, hogy  a napi operatív működés során megoldandó helyzetek keletkeznek, amikre a döntéshozók hatékony választ szeretnének adni. 
Csaptunk személyre szabott megoldásokkal igazodik ügyfeleihez, megkeresve a feladathoz illő legoptimálisabb technológiát. Nincs két egyforma cég, nincs két egyforma projekt. Bármilyen vállalkozásról legyen szó, egy saját, belső használatú mobilapplikáció számos formában képes javítani a versenyképességet. Egy alkalmazás hatékonyan képes optimalizálni a belső kommunikációt és céges működési folyamatokat. Egyszerűen és gyorsan tud adatot rögzíteni és tárolni. Egy alkalmazás segítségével hatékonyabban lehet kezelni az cégen belüli információáramlást, kézben tartani a feladatokat és a projekteket. Ezen kívül, a saját belső alkalmazás képes növelni a munkavállalói produktivitást és elégedettséget, hozzájárulva a cég hatékony működéséhez.

És azt tudta, hogy az alábbi eszközökön is Android fut, és…

... bármelyikre fejlesztünk applikációt?

  • tabletek
  • PDA-k, terminálok
  • beágyazott rendszerek, mint példálul a teljesség igénye nélkül: TV-boxok, okosórák, okos háztartási- és egyéb eszközök

Az együttműködés folyamata

1. tervezés

Igények felmérése,
specifikáció készítése

Felmérjük, hogy milyen igényeknek kell megfelelni az applikációnak. Pontosan milyen elképzelései vannak az ügyfelünknek? Hogyan valósíthatóak meg ezek a gyakorlatban? Milyen speciális szolgáltatásra van szükség? Így kapunk egy átfogó képet, ami alapján határidőt és költséget tudunk kalkulálni.

2. fejlesztés

Az applikáció elkészítése

A közösen elfogadott ötletekből a leghatékonyabb technológia kiválasztása után elkészítjük az applikációt. A folyamat során nagy hangsúlyt fektetünk a  folyamatos ügyfélkommunikációra. Részletesen ismertetjük először a dizájn fájlokat, később pedig az épülő app funkcionalitását. Szükség esetén, ügyfelünkkel közösen újabb funkciókat és mérföldköveket határozunk meg.

3. tesztelés

Az elkészült applikáció tesztelése

Többféle eszközön és operációs rendszeren ellenőrizzük az elkészült appok működését, mind felhasználói, mind technológiai oldalról is alaposan megvizsgálva őket. A tesztelésbe ügyfelünket is bevonjuk – kérésére ő is hozzáfér demo verziókhoz, így ő is jelezheti, ha problémát észlel. A  feltárt hibákat közösen összegyűjtjük, javítjuk, majd véglegesítjük. A folyamat addig ismétlődik, amíg az app kifogástalanul nem működik. Az applikáció átadására ezután kerül sor.

4. üzemeltetés

Support és további fejlesztések

Élesítjük az applikációt, hogy elérhető legyen a felhasználók számára, ám az átadást követően sem hagyunk magadra. Gondoskodunk a folyamatos, hibamentes működésről. Ha az éles működés közben is felmerülhetnek hibák, illetve, ha további ötleteid támadnak, vagy fejlesztésekre van szükség, állunk rendelkezésére!

Ötlete van?

Keressen bennünket bizalommal és mi 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot! Bízza ránk elképzelése megvalósítását!

Felhasznált technológiák

tech_firebase
tech_java
tech_kotlin
tech_swift